18 d’abril 2017

Festival Barcelona '84 Joves que canten Viure en plenitud

A l'any 1984 vam quedar classificats com a finalistes en el Festival Barcelona '84 Joves que canten Viure en plenitud, en el que participava amb una composició meva titulada "El nostre món". En aquella ocasió no vaig participar cantant la meva cançó, sinó que la cantant que vaig triar va ser Maria José Fabra i jo sortia acompanyant amb la guitarra juntament amb Enrique Carlos Peribáñez, a la guitarra solista, i una banda 'ad hoc' que va posar l'organització per a acompanyar a tots els participants, del la que formava part, Max Sunyer a la guitarra elèctrica, Manel Camp al teclat, Santi Arisa a la bateria... Aquest festival que es va dur a terme al Palau de Congressos de Barcelona i va ser retransmès íntegrament per TVE de Catalunya



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada